.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اضافه شدن 7 امضا به طرح سوال از رییس‌جمهور
فارس: نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: هفت نفر از نمایندگان به تعداد امضاکنندگان طرح سوال از رئیس جمهور اضافه شده‌اند.

محمد علیپور اظهار داشت: دو نفر از نمایندگان مجلس برای طرح سوال از رئیس جمهور امضا خود را پس گرفته‌اند، با این همه هفت نماینده به تعداد امضاکنندگان اضافه شده‌اند.

وی خاطر‌نشان کرد: با توجه به اینکه تعداد امضاکنندگان طرح سوال از رئیس‌جمهور به بیش از 100 امضا می‌رسد، نمایندگان در سوال از رئیس‌جمهور مصمم هستند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برابر آئین‌نامه داخلی مجلس یک نفر از نمایندگان مجلس (نماینده شهرضا) به عنوان نماینده سوال‌کنندگان انتخاب شده و نماینده رئیس جمهور نیز در مجلس حاضر شده و به سوالات پاسخ می‌دهد.

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع سوال از رئیس‌جمهور نوسانات قیمت ارز و کاهش ارزش پول ملی است.

وی تصریح کرد: اگر تعداد نمایندگانی که امضای خود را پس گرفته‌اند به بیش از یک چهارم تمام امضاها برسد، می‌توان طرح سوال از رئیس جمهور را متوقف کرد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پس از ورود نماینده رئیس‌جمهور به کمسیون و توضیح وی، در صورتی که نمایندگان قانع نشوند امکان پس گرفتن امضا توسط نمایندگان وجود ندارد.

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.